Информацията, която не откривате в новия сайт може да намерите на https://arhiv.krumovgrad.bg. Благодарим ви за разбирането.

ОБЯВЛЕНИЕ ОТНОСНО ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА ПОДБОР НА ДЛЪЖНОСТТА „РЕХАБИЛИТАТОР“ ПО ПРОЕКТ „ГРИЖА В ДОМА В ОБЩИНА КРУМОВГРАД“

ОБЯВЛЕНИЕ

ОТНОСНО ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА ПОДБОР НА

ДЛЪЖНОСТТА „РЕХАБИЛИТАТОР“ ПО ПРОЕКТ „ГРИЖА В ДОМА

В ОБЩИНА КРУМОВГРАД“

  

Община Крумовград в качеството ѝ на бенефициент по проект BG05SFPR002-2.001-0163-C01 „Грижа в дома в община Крумовград“, по процедура чрез директно предоставяне на БФП BG05SFPR002-2.001 „Грижа в дома“, Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд плюс

ОБЯВЯВА КОНКУРС за длъжността „Рехабилитатор“ – 1 лице на трудов договор, при пълно работно време.

Срок за работа: 12 месеца.

1. Минимални изкисвания за заемане на длъжността „Рехабилитатор“:

  • да са физически лица;
  • да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
  • да имат висше образование – завършена образователна степен професионален бакалавър, бакалавър, магистър или средно специално медицинско образование с професионална квалификация „Рехабилитатор/кинезитерапевт”;
  • професионален опит не се изисква;
  • да имат опит в директна работа с лица с увреждания и възрастни хора;
  • да познават нормативната уредба в областта на здравните и социалните услуги.
  • да притежават компютърна грамотност;
  • да не са в конфликт на интереси;
  • да не са участвали в разработването на проект „Грижа в дома в община Крумовград“ .

Ще се счита за предимство:

  • работа по проекти в дейности със същия и/или сходен характер и притежаващи документ за преминато обучение по „здравни грижи“ на възрастни и болни хора в домашна среда.

2. Описание на длъжността:

  • Извършване на психосоциална рехабилитация на потребители със социалнозначими заболявания.
  • Организиране и провеждане на общоукрепващи, мобилизационни и закалителни процедури.
  • Обучение в ползване на помощни средства, приспособления и съоръжения за придвижване.
  • Подпомагане укрепването и адаптирането на потребителите в семейството и социалната среда.
  • Провеждане на обучение в областта на здравните грижи.
  • Участват при разработването на индивидуалните планове за грижи на всеки потребител от целевата група;
  • Участват в осъществяването на дейности, свързани с взаимодействие с всички заинтересовани страни по проблемите на хората с увреждания, възрастните хора с ограничения или в невъзможност за самообслужване, които са в частична или пълна невъзможност за самообслужване и са в риск от социална изолация;
  • Водене на необходимата документация и отчетност;
  • Изготвят месечен отчет за дейността си;
  • Поддържат връзка с други организации и институции, касаещи проблемите и потребностите на потребителите и техните семейства;
  • Отговарят за правилното и своевременно водене и съхраняване на цялата документация по случаите, за които отговарят, съгласно изискванията за информиране и публичност на Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 г.

За заемане на длъжността ще се счита за предимство работа по проекти в дейности със сходен характер.

 

3. Необходими документи за кандидатстване:

  • Заявление за кандидатстване по образец – Приложение 1.
  • Автобиография по образец docxПриложение 2.
  • Декларация по образец – docxПриложение 3.
  • Декларация по образец – docxПриложение 4.
  • Документ за самоличност (за справка).
  • Копие на диплома за завършено образование, копие от документи за придобита образователна степен и професионална квалификация.
  • Копие на трудова книжка, УП – 3 или друг документ удостоверяващ опита по изпълнение на подобни дейности (ако кандидатът е описал такъв в автобиографията си и това му носи предимство).
  • Копия от документи за допълнителна квалификация /удостоверения, сертификати за преминати обучения и др./при наличието на такива/.
  • Копие на служебна бележка от месторабота/трудов договор и допълнително споразумение, удостоверяващи, че кандидатът работи /ако е трудово ангажиран/.

            4. Начин на провеждане на конкурса:

Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе чрез подбор по документи.

Заявления за кандидатстване ще се приемат от 25.04.2023 г. до 02.05.2023 г. (вкл.) в деловодството на Общинска администрация гр. Крумовград, пл. България  № 16.

Обявата и образците на документи са публикувани и на интернет страницата на Община Крумовград  -  https://krumovgrad.bg/

Резултатите от подбора ще бъдат обявени на информационното табло в сградата на Общинска администрация.

За повече информация:

Лейла Караибрям – ръководител на проекта,

Карамфилка Тюрдиева – счетоводител на проекта

гр. Крумовград, пл. „България“ № 5

телефон за връзка: 03641/20-10, вътрешен 170 или 03641/ 20-12

            СЕБИХАН МЕХМЕД

КМЕТ НА ОБЩИНА КРУМОВГРАД

Тагове: Обявления

  • Публикувана на 25 Април 2023
  • Посещения: 379

Намерете ни във Facebook

 

За връзка с община Крумовград

Logo Footer

гр. Крумовград п.к. 6900,
пл. България №5
ЕИК: 000235913
За връзка с община Крумовград

minkrum@krumovgrad.bg

тел: 03641 / 20 10, 20 11, Вътрешен 163
факс: 03641 / 70 24
Работно време: 8.00 - 17.00
Дежурни по ОСС в Община Крумовград: 03641 / 20-00,
мобилен: 0886073399

 

Къде се намираме:

kg map