ОБЯВЛЕНИЕ ОТНОСНО ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА ПОДБОР НА ДЛЪЖНОСТТА „ПСИХОЛОГ“ ПО ПРОЕКТ „ГРИЖА В ДОМА В ОБЩИНА КРУМОВГРАД“
ОБЯВЛЕНИЕ
ОТНОСНО ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА ПОДБОР НА
ДЛЪЖНОСТТА „ПСИХОЛОГ“ ПО
ПРОЕКТ „ГРИЖА В ДОМА В ОБЩИНА КРУМОВГРАД“
Община Крумовград в качеството ѝ на бенефициент по проект BG05SFPR002-2.001-0163-C01 „Грижа в дома в община Крумовград“, по процедура чрез директно предоставяне на БФП BG05SFPR002-2.001 „Грижа в дома“, Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд плюс
ОБЯВЯВА КОНКУРС за длъжността „Психолог“ – 2 лица на граждански договор. Срок за работа: 12 месеца.
1. Минимални изкисвания за заемане на длъжността „Психолог“:
- да са физически лица;
- да имат висше образование - завършена образователна степен бакалавър/магистър с професионално направление „Психолог”;
- професионален опит не се изисква;
- да познават нормативната уредба в областта на здравната и социална грижа на възрастни и лица с увреждания;
- да притежават компютърна грамотност;
- да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
- да не са в конфликт на интереси;
- да не са участвали в разработването на проект „Грижа в дома в община Крумовград“.
2. Описание на длъжността:
- Предоставят психологическа подкрепа на потребителите в домашна среда.
- Предоставяне на психологически услуги в съответствие с нормативната база.
- Осъществяват психологическо консултиране – решаване на проблеми, свързани с възрастовите характеристики на целевата група; организиране на свободното време;
- Участват при разработването на индивидуалните планове за грижи на всеки потребител от целевата група;
- Участват в осъществяването на дейности, свързани с взаимодействие с всички заинтересовани страни по проблемите на хората с увреждания, възрастните хора с ограничения или в невъзможност за самообслужване, които са в частична или пълна невъзможност за самообслужване и са в риск от социална изолация;
- Водене на необходимата документация и отчетност;
- Изготвят месечен отчет за дейността си;
- Поддържат връзка с други организации и институции, касаещи проблемите и потребностите на потребителите и техните семейства;
- Отговарят за правилното и своевременно водене и съхраняване на цялата документация по случаите, за които отговарят, съгласно изискванията за информиране и публичност на Програма ”Развитие на човешките ресурси”.
3. Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление за кандидатстване по образец – Приложение 1.
- Автобиография по образец – Приложение 2.
- Декларация по образец – Приложение 3.
- Декларация по образец – Приложение 4.
- Документ за самоличност (за справка).
- Копие на диплома за завършено образование, копие от документи за придобита образователна степен и професионална квалификация.
- Копие на трудова книжка, служебна бележка или друг документ удостоверяващ опита по изпълнение на подобни дейности (ако кандидатът е описал такъв в автобиографията си и това му носи предимство).
- Копия от документи за допълнителна квалификация /удостоверения, сертификати за преминати обучения и др./при наличието на такива/.
- Копие на служебна бележка от месторабота/трудов договор и допълнително споразумение, удостоверяващи, че кандидатът работи /ако е трудово ангажиран/.
4. Начин на провеждане на конкурса:
Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе чрез подбор по документи.
Заявления за кандидатстване ще се приемат от 25.04.2023 г. до 02.05.2023 г. (вкл.) в деловодството на Общинска администрация гр. Крумовград, пл. България № 16.
Обявата и образците на документи са публикувани и на интернет страницата на Община Крумовград - https: //krumovgrad.bg/.
Резултатите от подбора ще бъдат обявени на информационното табло в сградата на Общинска администрация.
За повече информация:
Лейла Караибрям – ръководител на проекта,
Карамфилка Тюрдиева – счетоводител на проекта
гр. Крумовград, пл. „България“ № 5
телефон за връзка: 03641/20-10, вътрешен 170 или 03641/ 20-12.
СЕБИХАН МЕХМЕД
КМЕТ НА ОБЩИНА КРУМОВГРАД
Тагове: Обявления
- Публикувана на 25 Април 2023
- Посещения: 433