ОБЯВЛЕНИЕ ОТНОСНО ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА ПОДБОР НА ДЛЪЖНОСТТА „МЕДИЦИНСКИ СПЕЦИАЛИСТ“ ПО ПРОЕКТ „ГРИЖА В ДОМА В ОБЩИНА КРУМОВГРАД“
ОБЯВЛЕНИЕ
ОТНОСНО ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА ПОДБОР НА
ДЛЪЖНОСТТА „МЕДИЦИНСКИ СПЕЦИАЛИСТ“ ПО
ПРОЕКТ „ГРИЖА В ДОМА В ОБЩИНА КРУМОВГРАД“
Община Крумовград в качеството ѝ на бенефициент по проект BG05SFPR002-2.001-0163-C01 „Грижа в дома в община Крумовград“, по процедура чрез директно предоставяне на БФП BG05SFPR002-2.001 „Грижа в дома“, Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд плюс
ОБЯВЯВА КОНКУРС за длъжността „Медицински специалист“ – 5 лица на граждански договор. Срок за работа: 12 месеца.
1. Минимални изкисвания за заемане на длъжността „Медицински специалист“:
- да са физически лица;
- да имат висше образование – завършена образователна степен професионален бакалавър или средно специално медицинско образование – медицинска сестра, фелдшер или акушерка;
- професионален опит не се изисква;
- да имат опит в директна работа с лица с увреждания и възрастни хора;
- да познават нормативната уредба в областта на здравните и социалните услуги.
- да притежават компютърна грамотност;
- да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
- да не са в конфликт на интереси;
- да не са участвали в разработването на проект „Грижа в дома в община Крумовград“.
Ще се счита за предимство:
- работа по проекти в дейности със същия и/или сходен характер.
2. Описание на длъжността:
- Предоставяне и събиране на здравна информация;
- Промоция на здравето, превенция и профилактика на болестите;
- Медицински и здравни грижи и дейности;
- Здравни манипулации;
- Провеждане на обучение в областта на здравните грижи;
- Други дейности по писмено лекарско предназначение;
- Отговорен е за качественото управление в съответствие с нормативната база за предоставяне на медицински услуги;
- Участие при разработването на индивидуалните планове за грижи на всеки член от целевата група;
- Участие в осъществяването на дейности, свързани с взаимодействие с всички заинтересовани страни по проблемите на хората с увреждания, техните семейства, възрастните хора с ограничения или в невъзможност за самообслужване, които са в частична или пълна невъзможност за самообслужване и са в риск от социална изолация;
- Отговаря за правилното и своевременно водене и съхранение на цялата документация по случаите, за които отговаря, съгласно изискванията на Програма „Развитие на човешките ресурси”.
- Поддържа връзка с други организации и институции, касаещи проблемите и потребностите на потребителите и техните семейства.
При изпълнение на задачите специалистът е длъжен:
- да прилага Методиката за предоставяне на интегрирана здравно-социална услуга „Грижа в дома“;
- да спазва и зачита човешките права и правата на хората с увреждания;
- да зачита достойнството и личността на потребителя;
- да уважава личната история, религиозна, етническа и културна идентичност на потребителя и семейството му;
- да пази в тайна информация, станала му известна, при работа с потребителя и семейството му.
За заемане на длъжността ще се счита за предимство работа по проекти в дейности със сходен характер.
3. Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление за кандидатстване по образец – Приложение 1.
- Автобиография по образец – Приложение 2.
- Декларация по образец – Приложение 3.
- Декларация по образец – Приложение 4.
- Документ за самоличност (за справка).
- Копие на диплома за завършено образование, копие от документи за придобита образователна степен и професионална квалификация.
- Копие на трудова книжка, служебна бележка или друг документ удостоверяващ опита по изпълнение на подобни дейности (ако кандидатът е описал такъв в автобиографията си и това му носи предимство).
- Копия от документи за допълнителна квалификация /удостоверения, сертификати за преминати обучения и др./при наличието на такива/.
- Копие на служебна бележка от месторабота/трудов договор и допълнително споразумение, удостоверяващи, че кандидатът работи /ако е трудово ангажиран/.
4. Начин на провеждане на конкурса:
Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе чрез подбор по документи.
Заявления за кандидатстване ще се приемат от 25.04.2023 г. до 02.05.2023 г. (вкл.) в деловодството на Общинска администрация гр. Крумовград, пл. България № 16.
Обявата и образците на документи са публикувани и на интернет страницата на Община Крумовград - https: //krumovgrad.bg/.
Резултатите от подбора ще бъдат обявени на информационното табло в сградата на Общинска администрация.
За повече информация:
Лейла Караибрям – ръководител на проекта,
Карамфилка Тюрдиева – счетоводител на проекта
гр. Крумовград, пл. „България“ № 5
телефон за връзка: 03641/20-10, вътрешен 170 или 03641/ 20-12.
СЕБИХАН МЕХМЕД
КМЕТ НА ОБЩИНА КРУМОВГРАД
Тагове: Обявления
- Публикувана на 25 Април 2023
- Посещения: 417