Информацията, която не откривате в новия сайт може да намерите на https://arhiv.krumovgrad.bg. Благодарим ви за разбирането.

Община Крумовград спечели проект по Целева програма „Патронажна мобилност за доставка на топъл обяд“ към Фонд „Социална закрила“

                       Фонд „Социална закрила“

към Министерство на труда и социалната политика

 

            Община Крумовград спечели проект по Целева програма „Патронажна мобилност за доставка на топъл обяд“ към Фонд „Социална закрила“

На 12.01.2023 г. с подписване на договор за съвместна дейност № РД04-10, стартира изпълнението на проект „Закупуване на лекотоварен автомобил за разнос на храна за нуждите на Домашен социален патронаж гр. Крумовград и филиалите към него в селата Аврен, Егрек, Поточница и Токачка“, финансиран по Целева програма „Патронажна мобилност за доставка на топъл обяд“ на Фонд „Социална закрила“ към Министерство на труда и социалната политика.

Обща стойност на проекта: 42 000,00 лева с ДДС, от които: 35 700,00 лева с ДДС са безвъзмездна финансова помощ от Фонд „Социална закрила“, а 6 300,00 лева с ДДС са съфинансиране от Община Крумовград.

Цел на проекта: Подпомагане социалната дейност в община Крумовград чрез закупуване на нов лекотоварен автомобил за разнос на храна за услугите „домашен социален патронаж“ и/или „топъл обяд“.

Основни дейности:

  • Дейност 1: Организация и управление на проекта.

Ще бъде сформиран екип за управление на проекта, който ще организира, координира, контролира и отчита изпълнението на отделните дейности на проекта.

  • Дейност 2: Подготовка и провеждане на процедура за избор на изпълнител за закупуване на лекотоварен автомобил за разнос на храна за нуждите на Домашен социален патронаж гр.Крумовград и филиалите към него в селата Аврен, Егрек, Поточница и Токачка, съгласно изискванията по ЗОП.

За избор на изпълнител/ доставчик по проекта ще бъде проведена процедура при спазване на принципите, условията и реда за възлагане, съгласно изискванията на ЗОП. Дейността включва подготовка и провеждане на процедурата, избор на доставчик и сключване на договора с избрания изпълнител.

  • Дейност 3: Доставка на лекотоварен автомобил за разнос на храна.

В изпълнение на тази дейност се предвижда да бъде закупен и доставен нов лекотоварен автомобил за разнос на храна – 1 бр. Минимални изисквания за автомобила, който ще бъде доставен е да  притежава следните общи характеристики:

  • брой места (1+1)
  • полезен товар (минимум 480 кг.)
  • обем на товарната зона (минимум 3.0 m3)
  • покритие, позволяващо измиване и дезинфекциране
  • Дейност 4: Информиране и публичност.

Община Крумовград ще информира обществеността за получената финансова подкрепа от ФСЗ като изготви и публикува информация на сайта на общината. За популяризиране на проектната инициатива, дейностите, социалния ефект от неговото осъществяване и ролята на Фонд „Социална закрила“ във финансирането на дейностите, такава информация ще бъде публикувана при стартиране и приключване на проекта.

Очаквани резултати:

  • Закупуване на нов лекотоварен автомобил за разнос на храна за услугите „Домашен социален патронаж“ и/или „топъл обяд“.
  • Оптимизиране на графика за разнос на храна до потребителите на услугите „домашен социален патронаж“ и/или „топъл обяд“.
  • Намаляне на разходите за ремонт, поддръжка и горивo.
  • Подобряване на автотранспортната база за доставка на храна за обяд на потребителите на „домашен социален патронаж“ гр. Крумовград и филиалите към него в селата Аврен, Егрек, Поточница и Токачка.
  • Подобряване на ефективността и качеството на предлаганите социални услуги от Община Крумовград.

Тагове: Съобщения

  • Публикувана на 16 Януари 2023
  • Посещения: 698

Намерете ни във Facebook

 

За връзка с община Крумовград

Logo Footer

гр. Крумовград п.к. 6900,
пл. България №5
ЕИК: 000235913
За връзка с община Крумовград

minkrum@krumovgrad.bg

тел: 03641 / 20 10, 20 11, Вътрешен 163
факс: 03641 / 70 24
Работно време: 8.00 - 17.00
Дежурни по ОСС в Община Крумовград: 03641 / 20-00,
мобилен: 0886073399

 

Къде се намираме:

kg map