Обява за подбор на Педиатър за предоставяне на услугата „Ранна интервенция на уврежданията” по проект „Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Крумовград”
О Б Я В А
Община Крумовград обявява подбор за служител на длъжността Педиатър за предоставяне на услугата „Ранна интервенция на уврежданията” по Проект „Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Крумовград”, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 год., съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз по процедура за безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”.
1. Кандидатите следва да отговарят на следните изисквания:
1.1. Основни изисквания
- да са физически лица;
- да имат висше образование – завършена образователна степен магистър със специалност „Педиатрия”;
- да имат професионален опит не по-малък от 1 година като педиатър;
- да познават нормативната уредба в областта на здравната грижа за деца;
- да притежават компютърна грамотност;
- да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
- да не са в конфликт на интереси;
- да не са участвали в разработването на проект „Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Крумовград”.
1.2. Специфични изисквания
Ще се счита за предимство:
- да имат практически опит в работа с деца с увреждания;
- да познават спецификата на работа с деца с увреждания и техните семейства и др.
2. Описание на дейността „Педиатър”
- Проучване и анализ на индивидуалните потребности на децата с увреждания и родителите им и насочване към подходящите за тях дейности от услугата за ранна интервенция, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете им;
- Разработване на програми, обучителни и информационни материали за провеждане на консултации за работа с родители на деца с проблеми в развитието;
- Информиране на семейството за диагнозата и здравните потребности на детето, оказване на подкрепа на родителите, за да разберат влиянието на диагнозата на детето върху неговото физическо развитие и за справяне с емоционалното си състояние след поставяне на диагнозата;
- Изследване на здравословното и физическото състояние и развитие на децата, насочени към услугата и оценка на здравния им статус;
- Участие в разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с децата и семействата;
- Регулярно посещение на домовете на децата с увреждане съгласно индивидуалния им план;
- Участие в групи за работа с родители;
- Поддържане на връзка с личния лекар на детето с увреждане и насочване за извършване на необходими допълнителни изследвания;
- Осъществяване на партньорство с екипа от родилно отделение и микропедиатрия;
- Разработване и прилагане на подходящи планове за допълнителни здравни намеси, които са фокусирани върху детето, съобразени с възраст и увреждане и насочване към други здравни специалисти, ако е необходимо;
- Провеждане на групи за консултация и подкрепа на родители относно здравословното развитие на децата им;
- Индивидуално консултиране на родители, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
- Подпомагане на анализа на процесите, свързани с наблюдение и оценка на услугата;
- Поддържане на здравни досиета на децата, с които работи и създаване и поддържане на база данни относно потребителите по отделните дейности и предоставените им услуги;
- Участие в екипните срещи за изготвяне, актуализация, оценка и планиране на: оценки на възможностите, оценки на потребностите, индивидуални планове, както и други документи, които се изготвят в процеса на работата, в която участва педиатъра;
- Участва на периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
- Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите, в които участва.
При изпълнение на задачите специалистът е длъжен:
- да спазва Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства и общности;
- да прилага Методическото ръководство за предоставяне на услугата „Ранна интервенция на уврежданията”, създадено по ПСВ;
- да спазва Програмата за обучение за предоставяне на услугата „Ранна интервенция на уврежданията”, създадена по ПСВ;
- да прилага Методиката на екипната работа;
- да участва в срещите на екипа от специалисти по проекта, както и да им оказва съдействие, съгласно своите компетентности;
- да води и поддържа документация за изпълнението на възложените му задачи;
- да участва в обучения, организирани от МТСП и община Крумовград;
- да оказва съдействие на органите за закрила на детето в общината;
- да сигнализира на компетентните органи в случай на дете в риск и да оказва съдействие при работата по случая.
3. Кандидатстване
Заявления за кандидатстване ще се приемат от 20.01.2022 г. до 28.01.2022 г. (вкл).
Документите се подават до кмета на Община Крумовград в Деловодството на Общината.
4. Продължителност на осигурената заетост
С одобрения кандидат за заемане на длъжността „Педиатър” ще се сключи договор за услуга /граждански договор/ при спазване на разпоредбите на ЗЗД.
Продължителност на осигурена заетост 8 месеца – 320 часа за целия период.
Възнаграждението по договора се осигурява по Проект „Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Крумовград”, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 год., съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз по процедура за безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”.
5. Документи за кандидатстване:
- Заявление за кандидатстване по образец – Приложение 1.20.01.2022г.
- Автобиография по образец – Приложение 220.01.2022г..
- Документ за самоличност (за справка).
- Копие на диплома за завършено образование.
- Копие на трудова книжка, служебна книжка или друг документ удостоверяващ опита по изпълнение на подобни дейности (ако кандидатът е описал такъв в автобиографията си и това му носи предимство).
- Копия от документи за допълнителна квалификация /удостоверения, сертификати за преминати обучения и др./при наличието на такива/.
6.Ред за провеждане на подбора
Кандидатите ще бъдат оценявани за опит и квалификация съгласно описаните по-долу критерии:
- специфичен опит, съответстващ на заданието - 30
- квалификации и компетентност за изпълнение на заданието - 70
Общо точки - 100
Всички постъпили заявление за участие в подбора в рамките на обявения срок ще се разглеждат от комисия, назначена със заповед на кмета на Община Крумовград. Комисията изготвя протокол за допуснатите и недопуснатите кандидати.
Резултатите от подбора ще бъдат публикувани на таблото с обявите в сградата на Община Крумовград, пл. „България“ № 16, ет. 3 и на сайта на общината.
Всички документи по образец, които трябва да бъдат подадени от кандидатите могат да се изтеглят от сайта на Община Крумовград www.krumovgrad.bg
За повече информация:
Мелиха Байрам – ръководител по проекта,
гр. Крумовград, пл. „България“ № 16, ет. 3
телефон за връзка: 0885909651.
Себихан Мехмед
Kмет на община Крумовград
- Публикувана на 20 Януари 2022
- Посещения: 478