Информацията, която не откривате в новия сайт може да намерите на https://arhiv.krumovgrad.bg. Благодарим ви за разбирането.

Обява за подбор на Педиатър за предоставяне на услугата „Ранна интервенция на уврежданията” по проект „Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Крумовград”

О Б Я В А

Община Крумовград обявява подбор за служител на длъжността Педиатър за предоставяне на услугата „Ранна интервенция на уврежданията” по Проект „Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Крумовград”, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 год., съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз по процедура за безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”.

           

            1. Кандидатите следва да отговарят на следните изисквания:

1.1.  Основни изисквания 

  • да са физически лица;
  • да имат висше образование – завършена образователна степен магистър със специалност „Педиатрия”;
  • да имат професионален опит не по-малък от 1 година като педиатър;
  • да познават нормативната уредба в областта на здравната грижа за деца;
  • да притежават компютърна грамотност;
  • да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
  • да не са в конфликт на интереси;
  • да не са участвали в разработването на проект Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Крумовград”.

 

1.2. Специфични изисквания 

Ще се счита за предимство:

  • да имат практически опит в работа с деца с увреждания;
  • да познават спецификата на работа с деца с увреждания и техните семейства и др.

            2. Описание на дейността „Педиатър”

 

  • Проучване и анализ на индивидуалните потребности на децата с увреждания и родителите им и насочване към подходящите за тях дейности от услугата за ранна интервенция, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете им;
  • Разработване на програми, обучителни и информационни материали за провеждане на консултации за работа с родители на деца с проблеми в развитието;
  • Информиране на семейството за диагнозата и здравните потребности на детето, оказване на подкрепа на родителите, за да разберат влиянието на диагнозата на детето върху неговото физическо развитие и за справяне с емоционалното си състояние след поставяне на диагнозата;
  • Изследване на здравословното и физическото състояние и развитие на децата, насочени към услугата и оценка на здравния им статус;
  • Участие в разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с децата и семействата;
  • Регулярно посещение на домовете на децата с увреждане съгласно индивидуалния им план;
  • Участие в групи за работа с родители;
  • Поддържане на връзка с личния лекар на детето с увреждане и насочване за извършване на необходими допълнителни изследвания;
  • Осъществяване на партньорство с екипа от родилно отделение и микропедиатрия;
  • Разработване и прилагане на подходящи планове за допълнителни здравни намеси, които са фокусирани върху детето, съобразени с възраст и увреждане и насочване към други здравни специалисти, ако е необходимо;
  • Провеждане на групи за консултация и подкрепа на родители относно здравословното развитие на децата им;
  • Индивидуално консултиране на родители, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
  • Подпомагане на анализа на процесите, свързани с наблюдение и оценка на услугата;
  • Поддържане на здравни досиета на децата, с които работи и създаване и поддържане на база данни относно потребителите по отделните дейности и предоставените им услуги;
  • Участие в екипните срещи за изготвяне, актуализация, оценка и планиране на: оценки на възможностите, оценки на потребностите, индивидуални планове, както и други документи, които се изготвят в процеса на работата, в която участва педиатъра;
  • Участва на периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
  • Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите, в които участва.

При изпълнение на задачите специалистът е длъжен:

  • да спазва Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства и общности;
  • да прилага Методическото ръководство за предоставяне на услугата „Ранна интервенция на уврежданията”, създадено по ПСВ;
  • да спазва Програмата за обучение за предоставяне на услугата „Ранна интервенция на уврежданията”, създадена по ПСВ;
  • да прилага Методиката на екипната работа;
  • да участва в срещите на екипа от специалисти по проекта, както и да им оказва съдействие, съгласно своите компетентности;
  • да води и поддържа документация за изпълнението на възложените му задачи;
  • да участва в обучения, организирани от МТСП и община Крумовград;
  • да оказва съдействие на органите за закрила на детето в общината;
  • да сигнализира на компетентните органи в случай на дете в риск и да оказва съдействие при работата по случая.

3. Кандидатстване

Заявления за кандидатстване ще се приемат от 20.01.2022 г. до 28.01.2022 г. (вкл).

Документите се подават до кмета на Община Крумовград в Деловодството на Общината.

4. Продължителност на осигурената заетост

С одобрения кандидат за заемане на длъжността „Педиатър” ще се сключи договор за услуга /граждански договор/ при спазване на разпоредбите на ЗЗД.

Продължителност на осигурена заетост 8 месеца – 320 часа за целия период.

Възнаграждението по договора се осигурява по Проект „Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Крумовград”, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 год., съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз по процедура за безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”.

5. Документи за кандидатстване:

  • Заявление за кандидатстване по образец docxПриложение 1.20.01.2022г.
  • Автобиография по образец docxПриложение 220.01.2022г..
  • Документ за самоличност (за справка).
  • Копие на диплома за завършено образование.
  • Копие на трудова книжка, служебна книжка или друг документ удостоверяващ опита по изпълнение на подобни дейности (ако кандидатът е описал такъв в автобиографията си и това му носи предимство).
  • Копия от документи за допълнителна квалификация /удостоверения, сертификати за преминати обучения и др./при наличието на такива/.

6.Ред за провеждане на подбора

Кандидатите ще бъдат оценявани за опит и квалификация съгласно описаните по-долу критерии:

  • специфичен опит, съответстващ на заданието - 30
  • квалификации и компетентност за изпълнение на заданието - 70

                                                                                                           

                                                                                                                      Общо точки   - 100

Всички постъпили заявление за участие в подбора в рамките на обявения срок ще се разглеждат от комисия, назначена със заповед на кмета на Община Крумовград. Комисията изготвя протокол за допуснатите и недопуснатите кандидати.

Резултатите от подбора ще бъдат публикувани на таблото с обявите в сградата на Община Крумовград,  пл. „България“ № 16, ет. 3 и на сайта на общината.

Всички документи по образец, които трябва да бъдат подадени от кандидатите могат да се изтеглят от сайта на Община Крумовград www.krumovgrad.bg

За повече информация:

Мелиха Байрам – ръководител по проекта,

гр. Крумовград, пл. „България“ № 16, ет. 3

телефон за връзка: 0885909651.

           

 

            Себихан Мехмед

            Kмет на община Крумовград

  • Публикувана на 20 Януари 2022
  • Посещения: 478

Намерете ни във Facebook

 

За връзка с община Крумовград

Logo Footer

гр. Крумовград п.к. 6900,
пл. България №5
ЕИК: 000235913
За връзка с община Крумовград

minkrum@krumovgrad.bg

тел: 03641 / 20 10, 20 11, Вътрешен 163
факс: 03641 / 70 24
Работно време: 8.00 - 17.00
Дежурни по ОСС в Община Крумовград: 03641 / 20-00,
мобилен: 0886073399

 

Къде се намираме:

kg map