Община Крумовград обявява подбор за служител на длъжността Ръководител на център по проект „ Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Крумовград”
30.12.2022г.
Обявления за класиране на участниците
О Б Я В Л Е Н И Е
Община Крумовград в качеството си на бенефициент по проект № BG05M9OP001-2.004-0053-С05 „Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Крумовград” по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 година
О Б Я В Я В А
Класиране на участниците, подали документи за свободни работни места по проект № BG05M9OP001-2.004-0053-С05 „Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Крумовград” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 година, процедура № BG05M9OP001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, за следната длъжност по проекта:
Ръководител на център
- Йълмаз Осман Мехмед – 100,00 точки
ВАЖНО: Класирания кандидат следва да представи следните допълнителни документи преди сключване на договор за обявената длъжност:
- карта за предварителен медицински преглед;
- насочващо писмо от дирекция „Бюро по труда” гр. Крумовград.
Дата: 30.12.2021 г.
гр. Крумовград
Община Крумовград обявява подбор за служител на длъжността Ръководител на център по проект „Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Крумовград”, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 год., съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз по процедура за безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”.
1. Кандидатите следва да отговарят на следните изисквания:
1.1. Основни изисквания
- да са физически лица;
- да имат висше образование - завършена образователна степен бакалавър/магистър с професионално направление „Социални дейности”, „Социална педагогика”, „Здравен и социален мениджмънт”, „Социална работа с деца и семейства” или друго направление със социална насоченост;
- професионален опит не по – малко от 3 години в областта на социалните, здравните или образователните дейности;
- да познават нормативната уредба в областта на закрилата на детето и социалните услуги;
- да притежават компютърна грамотност;
- да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
- да не са в конфликт на интереси;
- да не са участвали в разработването на проект „Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Крумовград”.
1.2. Специфични изисквания
Ще се счита за предимство:
- да имат практически опит в работа с деца с увреждания и техните семейства или в изпълнение на проекти в областта на социалните услуги за деца с увреждания, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца с увреждания;
- да познават спецификата на социалната работа с деца с увреждания и техните родители и др.
2. Описание на дейността „Ръководител на център”
- Координация на предоставянето на всички услуги по проекта;
- Координация между екипите по отделните услуги по проекта;
- Координация на подготовката на програми, планове, информационни и образователни материали, методики и др.;
- Обобщаване на графиците за предоставяне на отделните услуги по проекта и подготовка на общ график на дейностите по проекта и ангажираността на отделните специалисти;
- Подготовка на обобщени отчети, включващи всички дейности по проекта и представяне на ръководителя на проекта;
- Оказване на методическа подкрепа на медиаторите;
- Координация на организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на проекта;
- Създаване и поддържане на база данни относно всички услуги по проекта и всички потребители по отделните дейности;
- Организиране на ежемесечни самостоятелни срещи с отделните екипи на услугите по проекта;
- Организиране на периодични срещи с всички специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
- Организиране на провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите, в които участва;
- Координация на участието на специалистите в отделните услуги в обучения, организирани от МТСП и община Крумовград;
- Координация на взаимодействието на специалистите в отделните услуги с държавни и общински органи, детски градини, детски ясли, здравни и учебни заведения, социални услуги и др.;
- Отчитане на дейностите по проекта пред ръководителя на проекта.
При изпълнение на задачите специалистът е длъжен:
- да спазва Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства и общности;
- да прилага Методиката на екипната работа по случай;
- да прилага Методическото ръководство за предоставяне на услугите „Формиране и развитие на родителски умения” и „Семейно консултиране и подкрепа”, създадено по ПСВ;
- да спазва Програмата за обучение за предоставяне на услугите „Формиране и развитие на родителски умения” и „Семейно консултиране и подкрепа”, създадена по ПСВ;
- да прилага Методическото ръководство за предоставяне на услугата „Ранна интервенция на уврежданията”, създадено по ПСВ;
- да спазва Програмата за обучение за предоставяне на услугата „Ранна интервенция на уврежданията чрез създаване на Център за ранна интервенция на уврежданията”, създадена по ПСВ;
- да спазва Програмата за обучение на доставчици на услугата „Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания”, създадена по ПСВ;
- да участва в срещите на екипа от консултанти по проекта, както и да им оказва съдействие, съгласно своите компетентности;
- да води и поддържа документация за изпълнението на възложените му задачи;
- да участва в обучения, организирани от МТСП и община Крумовград;
- да оказва съдействие на органите за закрила на детето в общината;
- да сигнализира на компетентните органи в случай на дете в риск и да оказва съдействие при работата по случая.
3. Кандидатстване
Заявления за кандидатстване ще се приемат от 20.12.2021 г. до 29.12.2021 г. (вкл).
Документите се подават до кмета на Община Крумовград в Деловодството на Общината.
4. Продължителност на осигурената заетост
С одобрения кандидат за заемане на длъжността „Ръководител на център” ще се сключи трудов договор, при пълно работно време и спазване разпоредбите на КТ.
Продължителност на осигурена заетост 9 месеца – 1440 часа за целия период.
Възнаграждението по договора се осигурява по Проект „Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Крумовград”, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 год., съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз по процедура за безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”.
5. Документи за кандидатстване:
- Заявление за кандидатстване по образец – Приложение 1.
- Автобиография по образец – Приложение 2.
- Декларация по чл. 107 от КТ – Приложение 3.
- Декларация по образец – Приложение 4.
- Документ за самоличност (за справка).
- Копие на диплома за завършено образование.
- Копие на трудова книжка, служебна книжка или друг документ удостоверяващ опита по изпълнение на подобни дейности (ако кандидатът е описал такъв в автобиографията си и това му носи предимство).
- Копия от документи за допълнителна квалификация /удостоверения, сертификати за преминати обучения и др./при наличието на такива/.
6.Ред за провеждане на подбора
Кандидатите ще бъдат оценявани за опит и квалификация съгласно описаните по-долу критерии:
- специфичен опит, съответстващ на заданието - 30
- квалификации и компетентност за изпълнение на заданието - 70
Общо точки - 100
Всички постъпили заявление за участие в подбора в рамките на обявения срок ще се разглеждат от комисия, назначена със заповед на кмета на Община Крумовград. Комисията изготвя протокол за допуснатите и недопуснатите кандидати.
Резултатите от подбора ще бъдат публикувани на таблото с обявите в сградата на Община Крумовград, пл. „България“ № 16, ет. 3 и на сайта на общината.
Всички документи по образец, които трябва да бъдат подадени от кандидатите могат да се изтеглят от сайта на Община Крумовград www.krumovgrad.bg
ВАЖНО: Всички одобрени кандидати следва да представят следните допълнителни документи преди сключване на договор за обявените длъжности:
- Свидетелство за съдимост
- Карта за предварителен медицински преглед
- Насочващо писмо от дирекция „Бюро по труда” гр. Крумовград.
За повече информация:
Мелиха Байрам – ръководител по проекта,
гр. Крумовград, пл. „България“ № 16, ет. 3
телефон за връзка: 0885909651.
Себихан Мехмед
Кмет на община Крумовград
Тагове: Съобщения
- Публикувана на 20 Декември 2021
- Посещения: 520