Информацията, която не откривате в новия сайт може да намерите на https://arhiv.krumovgrad.bg. Благодарим ви за разбирането.

Община Крумовград обявява подбор за служител на длъжността Ръководител на център по проект „ Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Крумовград”

30.12.2022г.

Обявления за класиране на участниците

О Б Я В Л Е Н И Е

Община Крумовград в качеството си на бенефициент по проект № BG05M9OP001-2.004-0053-С05 „Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Крумовград” по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 година

О Б Я В Я В А

Класиране на участниците, подали документи за свободни работни места по проект № BG05M9OP001-2.004-0053-С05 „Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Крумовград” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 година, процедура № BG05M9OP001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, за следната длъжност по проекта:

 Ръководител на център

  • Йълмаз Осман Мехмед – 100,00 точки

ВАЖНО: Класирания кандидат следва да представи следните допълнителни документи преди сключване на договор за обявената длъжност:

  1. карта за предварителен медицински преглед;
  2. насочващо писмо от дирекция „Бюро по труда” гр. Крумовград.

Дата: 30.12.2021 г.

гр. Крумовград

 

Община Крумовград обявява подбор за служител на длъжността Ръководител на център по проект „Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Крумовград”, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 год., съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз по процедура за безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”.

            1. Кандидатите следва да отговарят на следните изисквания:

1.1.  Основни изисквания 

  • да са физически лица;
  • да имат висше образование - завършена образователна степен бакалавър/магистър с професионално направление „Социални дейности”, „Социална педагогика”, „Здравен и социален мениджмънт”, „Социална работа с деца и семейства” или друго направление със социална насоченост;
  • професионален опит не по – малко от 3 години в областта на социалните, здравните или образователните дейности;
  • да познават нормативната уредба в областта на закрилата на детето и социалните услуги;
  • да притежават компютърна грамотност;
  • да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
  • да не са в конфликт на интереси;
  • да не са участвали в разработването на проект Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Крумовград”.

1.2. Специфични изисквания 

 

Ще се счита за предимство:

  • да имат практически опит в работа с деца с увреждания и техните семейства или в изпълнение на проекти в областта на социалните услуги за деца с увреждания, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца с увреждания;
  • да познават спецификата на социалната работа с деца с увреждания и техните родители и др.

            2. Описание на дейността „Ръководител на център”

  • Координация на предоставянето на всички услуги по проекта;
  • Координация между екипите по отделните услуги по проекта;
  • Координация на подготовката на програми, планове, информационни и образователни материали, методики и др.;
  • Обобщаване на графиците за предоставяне на отделните услуги по проекта и подготовка на общ график на дейностите по проекта и ангажираността на отделните специалисти;
  • Подготовка на обобщени отчети, включващи всички дейности по проекта и представяне на ръководителя на проекта;
  • Оказване на методическа подкрепа на медиаторите;
  • Координация на организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на проекта;
  • Създаване и поддържане на база данни относно всички услуги по проекта и всички потребители по отделните дейности;
  • Организиране на ежемесечни самостоятелни срещи с отделните екипи на услугите по проекта;
  • Организиране на периодични срещи с всички специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
  • Организиране на провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите, в които участва;
  • Координация на участието на специалистите в отделните услуги в обучения, организирани от МТСП и община Крумовград;
  • Координация на взаимодействието на специалистите в отделните услуги с държавни и общински органи, детски градини, детски ясли, здравни и учебни заведения, социални услуги и др.;
  • Отчитане на дейностите по проекта пред ръководителя на проекта.

При изпълнение на задачите специалистът е длъжен:

  • да спазва Етичния кодекс на работещите с деца и етичните принципи на социалната работа с деца, семейства и общности;
  • да прилага Методиката на екипната работа по случай;
  • да прилага Методическото ръководство за предоставяне на услугите „Формиране и развитие на родителски умения” и „Семейно консултиране и подкрепа”, създадено по ПСВ;
  • да спазва Програмата за обучение за предоставяне на услугите „Формиране и развитие на родителски умения” и „Семейно консултиране и подкрепа”, създадена по ПСВ;
  • да прилага Методическото ръководство за предоставяне на услугата „Ранна интервенция на уврежданията”, създадено по ПСВ;
  • да спазва Програмата за обучение за предоставяне на услугата „Ранна интервенция на уврежданията чрез създаване на Център за ранна интервенция на уврежданията”, създадена по ПСВ;
  • да спазва Програмата за обучение на доставчици на услугата „Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания”, създадена по ПСВ;
  • да участва в срещите на екипа от консултанти по проекта, както и да им оказва съдействие, съгласно своите компетентности;
  • да води и поддържа документация за изпълнението на възложените му задачи;
  • да участва в обучения, организирани от МТСП и община Крумовград;
  • да оказва съдействие на органите за закрила на детето в общината;
  • да сигнализира на компетентните органи в случай на дете в риск и да оказва съдействие при работата по случая.

3. Кандидатстване

Заявления за кандидатстване ще се приемат от 20.12.2021 г. до 29.12.2021 г. (вкл).

Документите се подават до кмета на Община Крумовград в Деловодството на Общината.

4. Продължителност на осигурената заетост

С одобрения кандидат за заемане на длъжността „Ръководител на център” ще се сключи трудов договор, при пълно работно време и спазване разпоредбите на КТ.

Продължителност на осигурена заетост 9 месеца – 1440 часа за целия период.

Възнаграждението по договора се осигурява по Проект „Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Крумовград”, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 год., съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз по процедура за безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие”.

5. Документи за кандидатстване:

  • Заявление за кандидатстване по образец – Приложение 1.
  • Автобиография по образец – Приложение 2.
  • Декларация по чл. 107 от КТ – Приложение 3.
  • Декларация по образец – Приложение 4.
  • Документ за самоличност (за справка).
  • Копие на диплома за завършено образование.
  • Копие на трудова книжка, служебна книжка или друг документ удостоверяващ опита по изпълнение на подобни дейности (ако кандидатът е описал такъв в автобиографията си и това му носи предимство).
  • Копия от документи за допълнителна квалификация /удостоверения, сертификати за преминати обучения и др./при наличието на такива/.

6.Ред за провеждане на подбора

Кандидатите ще бъдат оценявани за опит и квалификация съгласно описаните по-долу критерии:

  • специфичен опит, съответстващ на заданието - 30
  • квалификации и компетентност за изпълнение на заданието - 70

                                                                                               

                                                                                                          Общо точки   - 100

Всички постъпили заявление за участие в подбора в рамките на обявения срок ще се разглеждат от комисия, назначена със заповед на кмета на Община Крумовград. Комисията изготвя протокол за допуснатите и недопуснатите кандидати.

Резултатите от подбора ще бъдат публикувани на таблото с обявите в сградата на Община Крумовград,  пл. „България“ № 16, ет. 3 и на сайта на общината.

Всички документи по образец, които трябва да бъдат подадени от кандидатите могат да се изтеглят от сайта на Община Крумовград www.krumovgrad.bg

ВАЖНО: Всички одобрени кандидати следва да представят следните допълнителни документи преди сключване на договор за обявените длъжности:

  • Свидетелство за съдимост
  • Карта за предварителен медицински преглед
  • Насочващо писмо от дирекция „Бюро по труда” гр. Крумовград.

За повече информация:

Мелиха Байрам – ръководител по проекта,

гр. Крумовград, пл. „България“ № 16, ет. 3

телефон за връзка: 0885909651.

           

 

            Себихан Мехмед

Кмет на община Крумовград

ПРИКАЧЕНИ ДОКУМЕНТИ
ФайлРазмер на файла:Създаден
Свали този файл (Автобиография - Приложение 2.docx)Автобиография - Приложение 2.docx230 КБ20.12.2021г.
Свали този файл (Декларация - Приложение 4.docx)Декларация - Приложение 4.docx224 КБ20.12.2021г.
Свали този файл (Декларация - Приложение 3.docx)Декларация - Приложение 3.docx225 КБ20.12.2021г.
Свали този файл (Заявление - Приложение 1.docx)Заявление - Приложение 1.docx301 КБ20.12.2021г.
Свали този файл (ОБЯВА ЗА РЪКОВОДИТЕЛ НА ЦЕНТЪРА.docx)ОБЯВА ЗА РЪКОВОДИТЕЛ НА ЦЕНТЪРА.docx310 КБ20.12.2021г.

Тагове: Съобщения

  • Публикувана на 20 Декември 2021
  • Посещения: 520

Намерете ни във Facebook

 

За връзка с община Крумовград

Logo Footer

гр. Крумовград п.к. 6900,
пл. България №5
ЕИК: 000235913
За връзка с община Крумовград

minkrum@krumovgrad.bg

тел: 03641 / 20 10, 20 11, Вътрешен 163
факс: 03641 / 70 24
Работно време: 8.00 - 17.00
Дежурни по ОСС в Община Крумовград: 03641 / 20-00,
мобилен: 0886073399

 

Къде се намираме:

kg map