Информацията, която не откривате в новия сайт може да намерите на https://arhiv.krumovgrad.bg. Благодарим ви за разбирането.

Община Крумовград обявява подбор за длъжността медицински специалист – 1 щат /2 лица х 0,50 щ./ във връзка с изпълнение на дейност „Подбор на персонал за предоставяне на здравно – социални услуги“

О Б Я В А

Община Крумовград обявява подбор за  длъжността медицински специалист – 1 щат /2 лица х 0,50 щ./ във връзка с изпълнение на дейност „Подбор на персонал за предоставяне на здравно – социални услуги“ по Проект „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания”, финансиран по административен Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ  № BG05M9OP001-2.040-0091-С01 по процедура  BG05М9OР001-2.040 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – компонент 2", Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 година, финансирана от ЕСФ.

  1. Кандидатите следва да отговарят на следните изисквания:

1.1.  Основни изисквания 

  • да са физически лица;
  • да имат висше образование – завършена образователна степен професионален бакалавър или средно специално медицинско образование – медицинска сестра, фелшер или акушерка;
  • професионален опит не се изисква;
  • да имат опит в директна работа с лица с увруждания и възрастни хора;
  • да познават нормативната уредба в областта на здравните и социалните услуги.
  • да притежават компютърна грамотност;
  • да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
  • да не са в конфликт на интереси;
  • да не са участвали в разработването на Патронажна грижа в община Крумовград на община Крумовград.

 

Ще се счита за предимство:

  • работа по проекти в дейности със сходен характер.
  1. Описание на длъжносттаМедицински специалист

 

  1. Предоставяне и събиране на здравна информация;
  2. Промоция на здравето, превенция и профилактика на болестите;
  3. Медицински и здравни грижи и дейности;
  4. Здравни манипулации;
  5. Провеждане на обучение в областта на здравните грижи;
  6. Други дейности по писмено лекарско предназначение.
  7. Отговорен е за качественото управление в съответствие с нормативната база за предоставяне на медицински услуги;
  8. Участие при разработването на индивидуалните планове за грижи на всеки член от целевата група;
  9. Участие в осъществяването на дейности, свързани с взаимодействие с всички заинтересовани страни по проблемите на хората с увреждания, техните семейства, възрастните хора с ограничения или в невъзможност за самообслужване, които са в частична или пълна невъзможност за самообслужване и са в риск от социална изолация;
  10. Отговаря за правилното и своевременно водене и съхранане на цялата документация по случаите, за които отговаря, съгласно изискванията на Оперативна програма „Развитие на човешки ресурси”.
  11. Поддържа връзка с други организации и институции, касаещи проблемите и потребностите на потребителите и техните семейства.

При изпълнение на задачите специалистът е длъжен:

  • да прилага Методиката за предоставяне на патронажна грижа по домовете за възрастни хора и хора с увреждания;
  • да спазва и зачита човешките права и правата на хората с увреждания;
  • да зачита достойнството и личността на потребителя;
  • да уважава личната история, религиозна, етническа и културна идентичност на потребителя и семейството му;
  • да пази в тайна информация, станала му известна, при работа с потребителя и семейството му.
  1. Кандидатстване

Заявления за кандидатстване ще се приемат от 03.10.2019 г. до 09.10.2019 г. (вкл).

Документите се подават до кмета на Община Крумовград в Деловодството на Общината.

  1. Продължителност на осигурената заетост.

С одобрения кандидат за заемане на длъжността „Медицински специалист” ще се сключи трудов договор при спазване на разпоредбите на КТ. Продължителност на осигурена заетост до 30.09.2020 г., при непълно работно време – 4 часа на ден.

Възнаграждението по договора се осигурява по Проект „Патронажна грижа в община Крумовград“.

  1. Документи за кандидатстване:
  2. Заявление за кандидатстване по образец – Приложение 1.
  3. Документ за самоличност (за справка).
  4. Автобиография по образец – Приложение 2.
  5. Декларация по образец – Приложение 3.
  6. Декларация по образец – Приложение 4.
  7. Декларация по образец – Приложение 5.
  8. Копие на диплома за завършено образование, копие от документи за придобита образователна степен и професионална квалификация.
  9. Копие на трудова книжка, служебна книжка или друг документ удостоверяващ опита по изпълнение на подобни дейности (ако кандидатът е описал такъв в автобиографията си и това му носи предимство).
  10. Копия от документи за допълнителна квалификация /удостоверения, сертификати за преминати обучения и др./при наличието на такива/.
  11. Копие на служебна бележка от месторабота, удостоверяваща че кандидатът работи /ако е трудово ангажиран/.
  1. Ред за провеждане на подбора

Подборът ще протича в два етапа  - допускане по документи и провеждане на интервю. Всички постъпили заявления за участие в подбора в рамките на обявения срок  ще се разглеждат от комисия, назначена със заповед на Кмета на община Крумовград. Комисията изготвя протокол за допуснатите и недопуснатите до събеседването кандидати.

По време на събеседването членовете на комисията имат за цел да установят мотивите за кандидатстване, очакванията към работата, професионалните компетенции, тяхната мотивировка за работа в сферата на патронажната грижа.

Резултатите от класирането ще бъдат публикувани на таблото с обявите в сградата на Община Крумовград,  пл. „България“ № 16, ет. 3 и на сайта на общината.

Всички документи по образец, които трябва да бъдат подадени от кандидатите могат да се изтеглят от сайта на Община Крумовград www.krumovgrad.bg

За повече информация:

Неждие Акиф – ръководител на проекта, телефон 03641/20-10, вътрешен 123 или 03641 20-05

гр. Крумовград, пл. „България“ № 5

телефон за връзка: 03641/ 73 - 48.

           

            инж. Абидин Хаджимехмед

ВрИД Kмет на община Крумовград

Тагове: Обяви

  • Публикувана на 03 Октомври 2019
  • Посещения: 867

Намерете ни във Facebook

 

За връзка с община Крумовград

Logo Footer

гр. Крумовград п.к. 6900,
пл. България №5
ЕИК: 000235913
За връзка с община Крумовград

minkrum@krumovgrad.bg

тел: 03641 / 20 10, 20 11, Вътрешен 163
факс: 03641 / 70 24
Работно време: 8.00 - 17.00
Дежурни по ОСС в Община Крумовград: 03641 / 20-00,
мобилен: 0886073399

 

Къде се намираме:

kg map