Наредба за условията и реда за вписване на общинските детски градини и центрове за подкрепа за личностно развитие в Община Крумовград
НАРЕДБА
за условията и реда за вписване на общинските детски градини и центрове за подкрепа за личностно развитие в Община Крумовград
(Решение № 260 от Протокол № 14 от 22.11.2016 година на ОбС Крумовград)
1.1. С тази наредба се определят обстоятелствата, които подлежат на вписване в Регистъра на общинските детски градини и центровете за подкрепа на личностно развитие/наричан за по-кратко Регистър/, както и редът за вписване и воденето му.
1.2. На регистрация по реда на наредбата подлежат на вписване в регистъра общинските детски градини и центрове за подкрепа за личностно развитие в Община Крумовград.
1.3. Регистърът е публичен и се поддържа от Община Крумовград.
2.1. Регистърът на общинските детски градини и центрове за подкрепа на личностно развитие се води по образец, съгласно приложение към Наредбата.
2.2. В регистъра не се въвеждат данни, които представляват класифицирана информация.
3.1. Подлежащи на вписване в регистъра са следните обстоятелства:
- Име на детската градина или центъра за подкрепа на личностното развитие;
- Заповед за откриване, преобразуване, промяна и закриване;
- Име на директора;
- Адрес;
- Телефон, електронен адрес и интернет страница/при наличие/;
- Наличие на яслени групи, почасови, съботни-неделни и сезонни дейности;
- Дейност на центровете за подкрепа на личностно развитие /съгласно разпоредбите на чл. 49, ал. 1 от Закона за предучилищното и училищното образование/
4.1. Регистърът се поддържа като електронна база данни за подлежащите на вписване обстоятелства, както и на хартиен носител.
4.2. Компютърната база данни се поддържа по начин, който гарантира целостта и защитата на информацията в системата срещу разрушение, неправомерното изменение и контролирания достъп за вписвания и преглеждане.
- За вписване в регистъра директорът на ДГ и на ЦПЛР подава в Община Крумовград заявление с приложени копия на документите, доказващи обстоятелствата, подлежащи на вписване.
6.1. Действията по вписване и водене на регистъра се извършват от длъжностно лице, определено със заповед на кмета на Община Крумовград.
6.2. Длъжностното лице поставя дата след всяко вписване и се подписва на хартиения носител.
6.3. Длъжностното лице вписва в регистъра входящия номер на заявленията за регистрация по реда на тяхното подаване.
6.4. В хартиения носител на регистъра не се допускат изтривания и зачертавания. Техническите грешки, допуснати при вписването, се поправят от длъжностното лице със забележка.
6.5. Регистърът и заявлението за вписване с прилежащите му документи се съхраняват от длъжностното лице по т. 6.1.
7.1. Последващите вписвания на нови обстоятелства се извършват без да се засяга информацията, съдържаща се в предходните вписвания.
7.2. Всяко ново вписване на обстоятелство от даден тип отменя предишно вписано обстоятелство от същия тип. След извършване на вписването актуалното състояние на съответния информационен обект се представя с ново вписване.
7.3. В регистъра се поддържа и съхранява информация за настъпилите промени във вписаните обстоятелства.
8.1. Достъпът до регистъра е публичен и се реализира по начин, който гарантира сигурността на съхранение на данните в него.
8.2. Достъпът до информация в регистъра се осигурява чрез страницата на Община Крумовград на интернет страницата на общината или от длъжностното лице по т. 6.
Преходни и заключителни разпоредби
- 1. Настоящата Наредба влиза в сила след извършване на задължителния контрол за законосъобразност, упражняван от Областният управител на Административна област с център гр. Кърджали.
- 2. След влизане в сила, Наредбата се публикува на интернет страницата на Община Крумовград.
- 3. Директорите на детските градини и центровете за подкрепа за личностно развитие на територията на Община Крумовград се задължават да изложат на видно място в детската градина и центъра, приетата с решение № 260 от Протокол № 14 от 22.11.2016 година и влязла в сила Наредба.
Приложение по т. 2.1.
№ |
Вх.№ на заявлението за вписване |
Име на ДГ или ЦПЛР |
Заповед за откриване, преобразуване, промяна и закриване |
Име на директора |
Адрес |
Телефон, ел.адрес, адрес в интернет |
Наличие на яслени групи, почасови, съботно-неделни и сезонни дейности |
Дейност на ЦПЛР /по чл.49, ал.1 и ал. 3 от ЗПУО/ |
- Посещения: 1142